Broem broem - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Mara Veldt - WaarBenJij.nu Broem broem - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Mara Veldt - WaarBenJij.nu

Broem broem

Door: M&D

Blijf op de hoogte en volg Mara

29 Augustus 2014 | Indonesië, Bandung

Hallooootjes,

Nou weer een dag overleefd. Letterlijk. Ik(mara) ben ziek maar het gaat eindelijk de goede kant op. Daniel zou de wekker hebben gezet maar die is waarschijnlijk afgegaan toen ik aan het douche was dus hadden we ons bijna verslapen. Gelukkig konden we tot tien uur ontbijten en hoefde we pas om twaalf uur uit te checken.

Vervolgens liepen we naar de taxi toe die ons naar Bandung konden brengen, maar het bleek dat die taxi's dat helemaal niet doen. Dus werden we naar iemand gebracht die ons wel kon brengen. We hebben wel het gevoel dat we te veel betaald hebben maar we vonden het ook wel lekker dat we niet ver hoefde te lopen of in het openbaar vervoer moesten zitten. Openbaar vervoer is hier ook niet zo goed geregeld als in Nederland.

Eenmaal in ons hotel gekomen hebben we even een tukje gedaan. We moeten nog even acclimatiseren en hebben alle twee last van de jetlag. Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar een winkel centrum, maar ze werken hier niet met kaarten en mappen zoals wij gewent zijn, dus hebben we in het hotel op de map gekeken en zijn we gaan lopen. Totaal de verkeerde kant haha maar we kwamen wel uit bij een ander winkel centrum waar we ff konden rondneuzen en konden eten. Wist je dat je bij deze KFC rijst bij je menu krijgt in plaats van patatjes. Echt grappig, snapte eerst niet wat voor wit bolletje er nou op de afbeeldingen stonden.

O en niet te vergeten het verkeer hier is zo grappig, je loopt half op de weg omdat er kraampjes op de stoep staan. Toen we bij het winkelcentrum stonden moesten we oversteken bij een zebra pad, maar echt niet dat er iemand stopt. Het is gewoon ogen dicht en lopen. Zeker op de terugweg was dat spannend want toen was het donker.

Nou nu lekker slapen en morgen gaan we een vulkaan bezichtigen en misschien zwemmen in een helende heet water bron. Kan wel wat heling gebruiken.

Xxx mara en daniel

• 29 Augustus 2014 - 21:39

Joost En Tineke:

Ha leuk jongens, ik moest even zoeken naar de site
    Maar nu kunnen we weer mee genieten. Het zal best even wennen zijn logisch . Jullie waren ook aan vakantie toe. Lekker relaxen hoor! Fijn even wat te horen. Liefs van ons!

• 04 September 2014 - 14:04

Ans:

Zit in je DNA mara je oom is vanuit het hotel in Praag alhoewel Ronald had de kaart op z'n kop.Klingt wel heftig allemaal het verkeer kijk maar goed uit . Veel plezier nog samen .