Geen idee wat voor titel - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mara Veldt - WaarBenJij.nu Geen idee wat voor titel - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mara Veldt - WaarBenJij.nu

Geen idee wat voor titel

Blijf op de hoogte en volg Mara

01 Augustus 2012 | Australië, Cairns

Hoi allemaal,
weer een bericht van het verre noorden, of zuiden, hoe je het wilt bekijken. Alles goed hier. Heb het ontzettend goed naar mijn zin gehad op mijn werk. Doordeweeks moest ik gewoon werken en ik werkte zo lang ik kon, want ik werd per uur betaald. Dus als hij me vroeg om op zaterdag te werken deed ik dit ook. Als ik niet in het weekend hoefde te werken gingen we op stap als Mark niet mee ging dan ging ik samen met Shelly en later toen Shelly weg ging was er Barbera. Zij is een zuster, maar als je haar ziet dan denk je dat ze eerder een monteur is. Op een of andere manier word ze echt heel erg smerig. Maar dan bedoel ik ook heel erg smerig. Ze slaapt buiten in haar swag, een soort tent bed, samen met haar hond. Die hond was soms wel lastig, want hij viel de andere honden aan. Ze wou ook zo snel mogelijk weer weg, maar Mark moest haar helpen en dit stelde hij de hele tijd uit en dus schoot het niet echt op. Shane, de meneer achter de balie, had beloofd me mee te nemen op de boot om te gaan vissen, maar uiteindelijk deed Mark dit. Barbera ging ook mee, maar later bleek dat Mark eigenlijk helemaal niet mee wou gaan, maar volgens mij maakte hij deze keuze omdat hij dan kon zeggen dan HIJ me meegenomen heeft om te vissen. Maar we hebben niets gevangen. Heb het wel heerlijk gevonden want je zag het land weer van een andere kant en ja ik ben een waterrat. Ook al kan je hier niet zwemmen van wegen de haaien en krokodillen. Over krokodillen gesproken. Shane nam me het laatste weekend mee naar de Jardine River die vol moet zitten met krokodillen, maar hoe vaak we ook gingen varen en hoe vaak we ook 's avonds keken, heb geen krokodil of krokodillenogen gezien. Beetje jammer maar misschien dat ik ze nog zie in de omgeving van Cairns. Ben net in Cairns aangekomen en daar had ik de schrik van mijn leven. Ik had de auto bij iemand op het terrein neergezet die er een oogje op zou houden, maar hij stond er niet, dus ik ging hem proberen te bellen, maar hij nam niet op. Ik dacht dus dat hij gestolen zou zijn of zo. Uiteindelijk heb ik een bus naar de hostel genomen en daar heb ik met een mevrouw zitten praten. Ze was volgens mij een beetje bang voor de wereld en het leven, maar op een of andere manier stortte ik niet. Misschien was me auto niet gestolen. Misschien had hij hem wel gewoon even mee genomen om de accu op te laden of iets dergelijks. Ik zou gewoon de volgende dag mijn wekker vroeg zetten en dan wel weer verder zien. Mijn dag kan toch niet meer stuk want ik ging Daniel ophalen van het vliegveld. De volgende ochtend ging mijn wekker en niet lang daarna de telefoon en ja hoor. Het was de meneer waar ik de auto had staan en hij had hem op een ander terrein neergezet en vergeten terug te zetten. En omdat je niet overal bereik heb met je telefoon nam hij dus niet op. Maar hij legde me uit waar de auto was en dus pakte ik weer een shuttle bus naar het vliegveld en haalde ik mijn auto op. Ik had eigenlijk vele dingen te doen, maar het was al weer laat geworden en ik haalde me spullen op van de hostel bracht deze naar de motel die ik geboekt had en deed snel boodschappen en reed naar het vliegveld. Ik kon bijna niet stilzitten, maar daar was hij dan. Heb hem 197 dagen niet gezien en nu heb ik mijn droom man in mijn droom reis. Kan niet wachten tot we op pad gaan naar nieuwe avonturen. Hou jullie op de hoogte.

Xxx Mara en Daniel

  • 01 Augustus 2012 - 08:06

    Tineke:

    Kind!!!! Snik.....

  • 01 Augustus 2012 - 11:02

    Tips Voor Australie:

    G'day Mara en Daniel,

    Volgens mij hebben jullie een geweldige tijd! Misschien hebben jullie nog wat aan de tips op www.tipsvooraustralie.nl

    Veel plezier!

    Groetjes tips4Oz

  • 01 Augustus 2012 - 15:03

    Janneke:

    voor mij is het geen zuid, geen noord, maar het "wilde westen" ;)
    veel plezier samen
    xx

  • 02 Augustus 2012 - 11:53

    Hennelien:

    Have fun darlings!!

  • 08 Augustus 2012 - 23:14

    Ronald:

    met ze tweeen turen in de avond romantie's ,wens jullie veel belevenis gr. out hilversum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mara

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 24449

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 17 September 2014

Indonesië

16 Januari 2012 - 24 Oktober 2012

Nieuw Zeeland en Australie

30 November -0001 - 30 November -0001

Landen waar ik al geweest ben

Landen bezocht: