Drie maanden! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mara Veldt - WaarBenJij.nu Drie maanden! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mara Veldt - WaarBenJij.nu

Drie maanden!

Door: Mara van 't Veldt

Blijf op de hoogte en volg Mara

24 Oktober 2011 | Nederland, Baarn

Terwijl je denkt dat je nog tijd heb, komt het ondertussen wel steeds dichterbij. Allerlei dingen moeten er geregeld worden: rekening openen, visum regelen, visa aanschaffen, een EHBO pakket samen stellen, kleding uitkiezen noem maar op. Toch blijf ik het idee hebben dat ik dingen vergeet.

Laatst kreeg ik ook erg goed nieuws. Mijn vriendin Liana komt me in Christchurch van het vliegveld afhalen. Ook heeft ze me verteld dat zij een half weekje vrij gaat nemen zodat we samen leuke dingen kunnen doen. Kijk er echt heel er naar uit, maar het is ondertussen ook spannend.

Aftellen...

  • 27 Oktober 2011 - 20:29

    Yvonne De R.:

    Heel veel sukses met je voorbereidingen! En fijn dat je daar wordt opgevangen! Gezellie hoor!!

    groetjes,
    Yvonne

  • 08 December 2011 - 17:19

    Barbara Lieberom:

    Lieve Mara ik wil je alvast een superfijne reis toewensen!
    Geniet er lekker van en ben heel benieuwd naar je verhalen,
    Veel liefs, Babs

  • 27 December 2011 - 10:58

    Jantje:

    Hallo Mara,

    Wat spannend allemaal. En geweldig dat je het doet!
    Ik wens je veel plezier met de voorbereidingen en een goed begin van je reis. Mooi dat je vriendin vrij heeft genomen en dat jullie samen wat kunnen ondernemen.
    Ik ga je zeker volgen. Maak er een onvergetelijke reis van!

    Liefs en groet,
    Jantje
    en groeten van Rob en Michiel

  • 30 December 2011 - 08:31

    Bonny:

    Hoi Mara,

    Wat super leuk dat je op reis gaat! Succes met de voorbereidingen en geniet er vooral van.
    Zelf ben ik 5\6 jaar geleden 3 maanden naar Australie geweest dus mocht je nog wat willen weten laat je het maar weten! Heel veel plezier.

    Liefs Bonny

  • 31 December 2011 - 10:32

    Ans:

    leuk dat je word opgehaald door je vriendin ik wens je veel plezier dikke zoen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarn

Mara

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 24448

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 17 September 2014

Indonesië

16 Januari 2012 - 24 Oktober 2012

Nieuw Zeeland en Australie

30 November -0001 - 30 November -0001

Landen waar ik al geweest ben

Landen bezocht: