Laatste verslag vanuit Nederland - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mara Veldt - WaarBenJij.nu Laatste verslag vanuit Nederland - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mara Veldt - WaarBenJij.nu

Laatste verslag vanuit Nederland

Door: Mara van 't Veldt

Blijf op de hoogte en volg Mara

10 Januari 2012 | Nederland, Baarn

De laatste week is ingeslagen en de spanning begint te stijgen. Ik ben erg blij dat ik via een organisatie ga. Zij hebben veel tips en als ik vragen heb kan ik altijd bij hun terecht.
Ben begonnen met afscheid nemen. Voor de kerst was ik nog een keer bijeen met mijn schoonfamilie. En afgelopen zaterdag had ik mijn vrienden uitgenodigd in de kroeg. Was echt super gezellig en volgens mij is iedereen geweest. Aan het einde gingen we melig karaoke zingen en ook daarbij heeft bijna iedereen meegedaan. Ja ook Daniel heeft gezongen.
Gisteren en vandaag was Marisja er. We hebben lekker films gekeken en gelachen. En ook nu werd Daniel er gek van. Samen zijn we ook nog naar college de Brink geweest, voor wie dit niet weet, dit was onze middelbare school. Daar mocht ik in een klas laten zien wat mijn plannen zijn. Ook dit was erg gezellig en volgens mij heb ik wel iemand overgehaald om ook op avontuur te gaan. Naar Hawaï misschien :) you go girl

Over terug zien van oude vrienden gesproken: afgelopen zaterdag was ik naar mijn jeugdvriend David gegaan. Was ook zo leuk hem weer te spreken. Hij, liana en ik waren de drie musketiers toen die tijd. Maar ook hij verhuisde, gelukkig bleef hij wel in Nederland.

Nou dat was het dan wel weer. Want dit weekend heb ik geen tijd voor jullie, zaterdag komt mijn familie en zondag nog even samen zijn met Daniel. Maandag word ik naar schiphol gebracht door mijn vader, moeder en vriend. Pfff ik wil geen afscheid nemen...

Dus tot ziens :)

  • 10 Januari 2012 - 19:43

    Hennelien:

    Ha Meisje!

    Spannend!!! Ik zou er spontaan van gaan nagelbijten. Als je maandag door de douane loopt dan wordt het allemaal pas werkelijk, geniet tot die tijd van het onwerkelijke gevoel en bovenal van je familie, vriend en vrienden. Zoals je al ziet ;-) ik ga je volgen!

    Liefs,
    Hennelien

  • 11 Januari 2012 - 00:07

    Linda:

    Lieve Mara,
    Het is niet afscheid nemen....het is Tot ziens zeggen...misschien helpt dat.. al snap ik best wel wat je bedoeld. Groetjes voor iedereen :)
    Liefs
    Linda

  • 11 Januari 2012 - 12:49

    Esmeralda:

    Hoi Mara
    Ik wens je heel veel plezier en succes op je reis ook namens Bennie en Lisa
    En als je wel besluit om naar het adres te gaan wat ik je heb gegeven dan doe
    ze maar de groeten van ons

    groetjes Esmeralda Bennie en Lisa

  • 12 Januari 2012 - 16:44

    Mam:

    voor mij net zo spannend.
    ik wil geen afscheid nemen maar tegelijkertijd verheug ik me op alles wat je mee gaat maken.
    zie je zaterdag hugs and kisses mum

  • 15 Januari 2012 - 10:42

    John:

    Hoi Mara, wij vinden het spannend wat je gaat doen en zullen je blijven volgen.Morgen gaat het dan echt gebeuren.
    Wij wensen je een goede reis en veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.
    Pas goed op jezelf en maak er een mooi avontuur van.

    Groetjes en een kus ,

    Jos en John

  • 15 Januari 2012 - 15:01

    Tineke:

    Lieverd,
    Voorspelling van het weer morgen: 4 graden. Dat zul jij alleen morgen heel vroeg nog ervaren en dan is het voorlopig zon, zon, zon voor jou. Hopelijk blijf je de hele reis steeds de zon zien, er staat veel op je programma! Wens van ons, dat je alles mag zien en meemaken wat je graag wilt Down Under.
    Ook voor Daniel de wens dat hij de zon mag blijven zien schijnen zo zonder jou!!
    We volgen jou!!
    liefs, Tineke

  • 18 Januari 2012 - 19:24

    Petra:

    Hallo Mara, ik heb je gevonden.
    Gaat alles goe met jouw?

    Ik heb je in mijn favorieten gezet zodat Rowan jouw zo af en toe een berichtje kan sturen.

    Nou Mara het ga je goed xxxxxx van ons allemaaal,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarn

Mara

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 24457

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 17 September 2014

Indonesië

16 Januari 2012 - 24 Oktober 2012

Nieuw Zeeland en Australie

30 November -0001 - 30 November -0001

Landen waar ik al geweest ben

Landen bezocht: