My friend - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Mara Veldt - WaarBenJij.nu My friend - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Mara Veldt - WaarBenJij.nu

My friend

Door: Mara van 't Veldt

Blijf op de hoogte en volg Mara

27 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Rangiora

Hoi allemaal,
De afgelopen dagen waren echt heerlijk. Zondag had ik in Australië nog een rondleiding in een deel van de Blue mountains. Genaamd: Wenthworth falls en Katoomba. het was echt zo prachtig desondanks dat we eigenlijk slecht weer hadden. 's Ochtends regende het heel erg en 's middags was het bewolkt. Maar het was heel gezellig. 's Avonds heb ik lekker met mijn familie bijgekletst.
Maandag moest ik weer vliegen. Toen we weer geland waren werd ik een beetje nerveus, want ik ging na 13 jaar mijn beste vriendin weer terug zien. Toen werd ik nerveus dat ik niet door de douane zou komen, omdat ze misschien dachten dat ik iets te verbergen had. Maar de meneer aan de balie vroeg wat ik ging doen en toen zei ik dat ik naar Liana ging en hij zei dat ik dan wel een beetje nerveus zou zijn. Daarna pakte ik snel mijn tas en ging ik door de douane. Toen ik de laatste deur door kwam zag ik ze. Het was echt zo'n opluchting. Mijn vriendin stond daar gewoon op mij te wachten.
We zeiden elkaar gedag en reden naar huis. Ze hebben daar hele andere huizen, want ze zijn daar bijna allemaal een verdieping.
Tot nu toe moest Liana werken, maar als het goed is is ze volgende week grotendeels vrij. Dus nu heb ik met Linda een beetje de omgeving bekeken. Ook heb ik gewoon een beetje gerust. Want zo af en toe als ik me snel omdraaide begon alles te draaien. Dus de volgende keer de verhalen van mij en Liana.
O trouwens.. Liana en ik lijken nog steeds veel op elkaar. Dragen geen mode, bijna geen make-up, geen gekookte wortels maar wel rauwe, houden van zingen en muziek. Noem maar op.
Dus ik vermaak me wel hoor :)

  • 26 Januari 2012 - 22:20

    Oma:

    fijn he dat Liane zo welkom heette, hoe was het met Linda? of heb je die nog niet gezien, Daniel liet mij weten, dat je morgen om 8uur opmsn zou zijn ,maar telkens als er iemand op mijn computer is geweest, is er iets veranderd, nu is msn verdwenen, het zal wel ergens zitten maar ik weet niet waar i k liet het daniel weten en ook stuurde ik hem een mailtje, maar ik denk ,hem kennende dat hij zijn boodschap doorgaf en toen overal weer af was. ik hoopte nog dat Taco zou komen want die kwam vandaag weer terug van vacantie maar ik heb nog niets gezien, en het is nuhalf twaalf dus dat zal wel niet meer, en je vader was ook niet deze week in Baarn. maar ik zal wel kijken morgenochtend of ik je te pakken krijg, anders wens ik je nog veel plezier en spreek ik je een volgende keer.liefs oma.

  • 27 Januari 2012 - 12:47

    Je Broertje:

    ik zeg goed bezig!
    geniet er van
    groetjes daar aan iedereen
    dikke kus voor jou!

    liefs Ferry

  • 27 Januari 2012 - 15:49

    Ans:

    leuk weer wat van je te lezen kijk iedere dag ff en mara je bent denk ik een beetje te bang gemaakt wat die douane betreft je hebt niets te verbergen als je pech hebt kan je je tas uitpakken het hoort er allemaal bij ik hoop dat je bij je volgende vliegreis wat meer ontspannen door de douane gaat van stress word je maar duizelig leuk dat jullie nog zo op elkaar lijken ik wens je veel plezier en denk aan je liefs ans

  • 29 Januari 2012 - 12:23

    Hans Tanis :

    Hi,Mara
    Je zult wel denken wie is dat nu weer? Wel ik ben de opa van Amèl heb jou bij haar thuis ontmoet.Voor mij was er gelijk een click met jou , zo'n ondernemende meid , ik mag dat wel!
    Over Australie weet ik weinig , ben wel in Sidney geweest op doorreis naar New Zealand daar heb ik (voor de baas) een aantal weken doorgebracht ben toen het hele noorder-eiland doorgereisd,prachtig. Als je de kans krijgt moet je beslist een kijkje nemen in Rotorua en bij de geothermische bronnen ,stinkt wel naar zwavel maar dat went wel.De Maori dansen herinner ik me nog heel goed , hebben best indruk op mij gemaakt.Heb nog steeds puimsteen van Lake Taupo
    dat ligt gewoon aan de rand van het meer.Heb ook nog elpees met Maori music. Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt en dat je jouw vriendin weer hebt ontmoet.Geniet verder van jouw
    reis , doe voorzichtig en blijf gezond!
    Met vriendelijke groet , Hans Tanis

  • 29 Januari 2012 - 17:37

    Marisja:

    lieverd, wat ben ik trots op jouw:)
    geniet ervan en het komt helemaal goed!

    XXXXXXX

  • 02 Februari 2012 - 10:57

    Ans:

    hoi mara, alles goed? gisteren was ik bij ome ted in de winkel en heb hem beloofd jou zijn groeten over te brengen dus bij deze de groetjes voor jou van oom ted . ans

  • 02 Februari 2012 - 14:29

    Noncel Ronald:

    hey Mara spannend allemaal he hoe is het met je andere schaduw doet ie ook alles het tegen over gestelde dan je schaduw hier in nederland.hi.hi.wens je veel belevingen en mooi weer doe de groeten daar en veel plazier

  • 08 Februari 2012 - 10:16

    Ans:

    leuke foto's, voor wie was de taart? gaaf zo met de jeep zo door het water. Liana is niks verandert alleen wat ouder geworden natuurlijk van de waterval is een bekende foto leuk hoor . liefs ans xxx

  • 08 Februari 2012 - 11:22

    Marcel Tanis:

    Hee Mara,
    Alles well? Helemaal stoer hoor! Respect! Geniet er van meissie!
    Groetjes van ons

  • 12 Februari 2012 - 12:18

    Mam:

    dikke kus

  • 12 Februari 2012 - 14:11

    Tineke:

    Hè mop!
    Leuke foto's. Je bent al bijna een maand aan de andere kant van de wereld! Het gaat snel hoor. De echte trek ben je begonnen, heel spannend!
    Met oma gaat het goed, ze gaat morgen naar het revalidatie-huis. Kijken hoe het verder gaat en of ze snel weer op de been is.
    Hou je taai en geniet van alles!!

    liefs, Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rangiora

Mara

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 24462

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 17 September 2014

Indonesië

16 Januari 2012 - 24 Oktober 2012

Nieuw Zeeland en Australie

30 November -0001 - 30 November -0001

Landen waar ik al geweest ben

Landen bezocht: